jjosso

Alla inlägg under januari 2014

Av julia kinglee - 11 januari 2014 09:13

 

Hej alla nu har jag skaffat instagram och jag heter kingleestarstable på instagram! 


Av julia kinglee - 11 januari 2014 09:13

 

Hej alla nu har jag skaffat instagram och jag heter kingleestarstable på instagram! 


Av julia kinglee - 8 januari 2014 15:20

ny uppdatering!

 

 

Av julia kinglee - 7 januari 2014 12:27

gå med i stop ingen spam! om du har instagram eller facebook eller en blogg, twitter , ask så skickar du bara ut om stop ingen spam! så kan du göra stasrstable bätre sikcka sedan in en amälan om det på starstables hemsida! så är du med över 40 pers är med! och jag är en av dom! så stoppa spamet nu!

jaja det har jag redan men jag ville bara påpeka att bloggen blir vanlig igen med bagrunden för imorron hinner inte jag ändra bagrund för nyår är över menmen! jag kommer lägga ut bilder från ridlägret som börjar klockan 4 imorron i ridhuset! så ta det lungt jag kommer lägga ut inlägg imorron!

     

Av julia kinglee - 7 januari 2014 12:20

idag på morgonens valedale cahpionat vann!  

  grattis till maja!!!

Av julia kinglee - 6 januari 2014 15:51

ridläger titta mer på bilden så vatar du det!

 

Av julia kinglee - 5 januari 2014 18:29

min nya ofit allså jag vet inte hur man stavar det men skriv hur man stavar det :D

   

Av julia kinglee - 5 januari 2014 17:39

hej alla nu är bloggen helt klar om du drar ner litte längre ner och tittar mot vänster så ser du mina hästar och jag!

Presentation


hej! och välkomna till mig blogg jjosso det står för juliakinglee och starstable! denna blogg handlar om starstable online! och om mitt liv på starstable! lite om startsable!
starstable online är ett häst spel som är för tjejer. och på detta spel kan man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

hästar

starboy

starboy gör fältävlan och är mycket duktig jag har haft honom sen första början!

bild på starboy:

 

 

dream love

dream love är en arab och gör hoppnig han älskar hoppnig och har altid örona framåt när vi hoppar! han älskar äpplen!

 

drivspring

hon älskar dresyr och är en friser häst hon gilar att va fin och att folk tar kort på henne!

hon gilar äpple!  

rose star

hon älskar hoppnig och hon är arab och hon älskar att galoppera på plata tomter!

hon älskar äpple  

carrot king

han älskar träng och hoppnig! han är aldrig sur typ;)

och han älskar värkligen moröter!

 

star whisper

star wihsper en braber häst!

han älskar att va fin och rida dresyr! han gillar inte träng eller hoppnig där man ska galopera fullt...hon älskar moroter!  

daisy draem

dasiy dream är en ponny och är mycket rolig att rida hon hatar dresyr och älskar hoppnig!

hon älskar apelsiner!

 

jag/juliakinglee

juliakinglee älskar att hoppa och rida träng och dresyr! jag älskar att ta bilder mina hästar och andra saker på starsatble!

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

mina hästar

här förkalarar jag om alla mina hästar vad dom gillar och mycket mer!


Ovido - Quiz & Flashcards